Studentlivet i Uppsala

De laatste daagjes in Nederland!

Jaja, vreemd genoeg begint voor mij juist de spanning die ik de afgelopen maanden heb gevoeld plaats te maken voor veel enthousiasme om eindelijk te gaan! De spanning zal donderdagavond wel flink weer aanwezig zijn, want vrijdag vertrek ik eindelijk. Ik vlieg samen met Ylse, een meisje van mijn studiejaar, vanaf Schiphol via Oslo naar Stockholm. Ja, vraag me niet of dit wellicht de goedkoopste optie was, want dat was het niet

Tongue Out
. We hebben nu een fijne tijd van aankomst, zonder dat we echt midden in de nacht weg hoeven. Als het goed is komen we om 15.00 aan op Arlanda, wat ons hopelijk nog mooi wat tijd geeft om die dag meteen een bezoekje aan de plaatselijke Ikea te brengen voor de nodige spullen voor mijn kamer. Op dit moment ben ik vooral bezig met al mijn (hoogst noodzakelijke) winterkleren in een koffer te proppen met behulp van vacuum zakken (nog steeds een pittige opgave!), contact onderhouden met mijn Buddy Hanna (een Zweedse student aan Uppsala Uni die mij als 'newbie' een beetje op weg helpt en gaat helpen), kleuren en getallen in het Zweeds uit mijn hoofd leren en afscheid nemen van vrienden en familie. Voor nu sluit ik in ieder geval mijn ogen en is de dag tot de grote trip weer een stukje dichterbij.

Vi ses egen i Sverige!

Reacties

Reacties

Anniek

En nu wel braaf je blog bijhouden leenie!!

AJ

Goede reis und viel Spass!!

Ans

Hou je taai meissie, je gaat zeker heel erg genieten en het is zomaar januari hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!